Friday, October 31, 2008

Peperiksaan Akhir

Assalamualaikum wbt & salam perpaduan

Dalam kesibukan belajar di minggu persediaan ni sempat juga untuk kita menambah koleksi posting di blog masing.Ingat!!!!...semua itu atas izin Allah SWT.

Sempena dengan peperiksaan akhir ini, saya mengucapkan semoga berjaya kepada semua sahabat/ah yang bergelar pelajar yang akan menjalani peperiksaan akhir kalau UMP akan bermula pada minggu hadapan.
Saya alhamdulillah semenjak menyerahkan tugas sebagai YDP kepada adik saya suffi, bebanan itu diringankan sedikit oleh Allah SWT tetapi sebagai hamba Allah yang percayakan Kehidupan, sebenarnya beban atau amanah ada di mana-mana.
Kesemptan ini juga saya memohon ribuan kemaafan daripada semua sahabat atas sebarang kesilapan dan kekurangan yang pernah saya lakukan selama antum mengenali diri yang hina dan penuh kekurangan ini.
Dan mohon juga agar dipanjatkan sekali doa antum dalam solat utk kesejahteraan ana dalam final kelak.
GOOD LUCk to all and may Allah bless all of us.....

No comments: